جوانسازی صورت جوانسازی صورت .

جوانسازی صورت

آیا با فیلرهای موجود در بازار می‌توان خط و خش شیشه عینک طبی را از بین برد؟

 

بدون شک خیر. با اینکه فیلر می‌تواند شیارهای ناشی از خراش را پر کند، اما همزمان دید شما در آن نقطه را نیز مسدود خواهد کرد. شما به هیچ عنوان نمی‌توانید از بین بردن خط و خش شیشه عینک طبی از فیلر استفاده کنید.

 

عینک را دائما تمیز کنید تا عدسی آن خراشیده نشود

برای تمیز کردن عدسی عینک از دستمال‌های معمولی یا گوشه لباس و تی‌شرت استفاده نکنید. همین کار یکی از عوامل اصلی خط و خش روی سطح لنز عینک است.

 

دستمال کاغذی، دستمال توالت، دستمال سفره و هر نوع دستمالی که از جنس کاغذ تهیه شده باشد نیز از دیگر عوامل ایجاد خراش روی عدسی عینک است. هرگز از این محصولات برای از بین بردن لکه‌های عینک استفاده نکنید.

 

در عوض، از دستمال‌های میکروفایبری برای پاک کردن لنز استفاده کنید. این پارچه‌ها به طور اختصاصی برای تمیز کردن عدسی عینک تولید و عرضه می‌شوند.

 

توجه داشته باشید که قبل از دستمال کشیدن، حتما عینک را زیر آب روان بگیرید تا هر نوع آلودگی یا ماده‌ای که روی سطح لنز است شسته شود. سپس لنز را دستمال بکشید. به این خاطر که مواد ریز که ممکن است به چشم دیده نشوند، باعث ایجاد خراش روی سطح لنز نشوند.

 

بهترین کاری که می‌توانید برای از بین بردن خش شیشه عینک طبی در حق عینک خود انجام دهید این است که قبل از تمیز کردن آن، دست‌های خود را تمیز با آب و صابون بشویید. سپس روی عدسی عینک مقداری صابون مایع بریزید و با انگشتان دست روی سطح آن بمالید. عینک را آب بگیرید تا کاملا تمیز شود و کف صابون روی آن نماند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۱ توسط:لنا موضوع: نظرات (0)