جوانسازي صورت جوانسازي صورت .

جوانسازي صورت

آيا با فيلرهاي موجود در بازار مي‌توان خط و خش شيشه عينك طبي را از بين برد؟

 

بدون شك خير. با اينكه فيلر مي‌تواند شيارهاي ناشي از خراش را پر كند، اما همزمان ديد شما در آن نقطه را نيز مسدود خواهد كرد. شما به هيچ عنوان نمي‌توانيد از بين بردن خط و خش شيشه عينك طبي از فيلر استفاده كنيد.

 

عينك را دائما تميز كنيد تا عدسي آن خراشيده نشود

براي تميز كردن عدسي عينك از دستمال‌هاي معمولي يا گوشه لباس و تي‌شرت استفاده نكنيد. همين كار يكي از عوامل اصلي خط و خش روي سطح لنز عينك است.

 

دستمال كاغذي، دستمال توالت، دستمال سفره و هر نوع دستمالي كه از جنس كاغذ تهيه شده باشد نيز از ديگر عوامل ايجاد خراش روي عدسي عينك است. هرگز از اين محصولات براي از بين بردن لكه‌هاي عينك استفاده نكنيد.

 

در عوض، از دستمال‌هاي ميكروفايبري براي پاك كردن لنز استفاده كنيد. اين پارچه‌ها به طور اختصاصي براي تميز كردن عدسي عينك توليد و عرضه مي‌شوند.

 

توجه داشته باشيد كه قبل از دستمال كشيدن، حتما عينك را زير آب روان بگيريد تا هر نوع آلودگي يا ماده‌اي كه روي سطح لنز است شسته شود. سپس لنز را دستمال بكشيد. به اين خاطر كه مواد ريز كه ممكن است به چشم ديده نشوند، باعث ايجاد خراش روي سطح لنز نشوند.

 

بهترين كاري كه مي‌توانيد براي از بين بردن خش شيشه عينك طبي در حق عينك خود انجام دهيد اين است كه قبل از تميز كردن آن، دست‌هاي خود را تميز با آب و صابون بشوييد. سپس روي عدسي عينك مقداري صابون مايع بريزيد و با انگشتان دست روي سطح آن بماليد. عينك را آب بگيريد تا كاملا تميز شود و كف صابون روي آن نماند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۱ توسط:لنا موضوع: نظرات (0)

چه كنيم تا از تزريق بوتاكس بهترين نتيجه را دريافت كنيم؟

برخي از داروها ممكن است با تزريق بوتاكس، تداخل داشته باشند مانند برخي انتي بيوتيك ها يا احتمال كبودي را افزايش دهند مانند اسپرين و داروهاي ضدانعقاد.
مطمئن شويد نسبت به دارو حساسيت نداريد و در صورت ايمن بودن بدنتان و با مشورت با پزشك خود شروع به مصرف مجدد آنها كنيد.


اقدامات احتياطي پس از تزريق بوتاكس در زير ذكر شده است:
- مراقبت هاي بعداز تزريق بوتاكس همچنين شامل برخي اقدامات احتياطي است. در روز تزريق، آنچه را بايد بخاطر داشته باشيد در اينجا آورده شده است:
الكل مصرف نكنيد.
- قبل از تزريق بوتاكس، از شما خواسته مي شود به مدت 24 ساعت از مصرف الكل خودداري كنيد. الكل خطر كبودي را افزايش مي دهد. اين به مدت 24 ساعت بعد از عمل نيز صادق است.
صورت خود را لمس نكنيد.
براي جلوگيري از پخش سم بوتاكس در نواحي ديگر، حداقل 4 ساعت صورت خود را لمس نكنيد. برخي از پزشكان پيشنهاد مي كنند براي ماساژ صورت و حركات شديد تا 3 روز صبر كنيد.
اگر بوتاكس در قسمت ديگري از بدن خود تزريق كرديد ، بايد از دست زدن به آن نواحي نيز خودداري كنيد.
اين شامل ماساژهاي حرفه اي در مناطق تحت درمان است. بهتر است ماساژ بعدي خود را براي چند روز به تعويق بيندازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۵۱ توسط:لنا موضوع: نظرات (0)