جوانسازی صورت جوانسازی صورت .

جوانسازی صورت

فواید استفاده از بوتاکس

مناطق پیشانی و دور چشم و قسمت های صورت که در بالا ذکر شده مناطق FDA و تأیید شده توسط سازنده برای تزریق هستند. بسیار مهم و حائز اهمیت است که چه نوع بوتاکسی استفاده می شود، دیسپورت ساخت کشور انگلستان، نورونونکس ساخت کشور کره جنوبی و مسپورت ساخت کشور ایران مورد تایید وزارت بهداشت ایران است. این 3 بوتاکس دارای مجوز می باشند.

 بوتاکسهای چینی و کانادایی فاقد مجوز می باشند و تزریق اینها  عوارض غیرقابل برگشتی مثل کوری و  فلج عضلات تنفسی می تواند برای فرد داشته باشد.

پزشکان توصیه می کنند قبل از اینکه چین و چروکها عمقی شوند تزریق انجام شود و اگر بو تاکس مرتب انجام شود باعث می شود عضلات ایجاد کننده خطوط صورت ضعیف بشود و ماندگاری بالایی برای فرد ایجاد کند و نیازبه تزریق مرتب را برای فرد کاهش می دهد.

فواید استفاده از بوتاکس

افراد تصور می کنند با استفاده از بوتاکس صورت شل می شود ولی لازم به ذکر است اگر از بوتاکسهای مجوز دار و تحت نظر پزشک متخصص این تزریق انجام شود به هیچ عنوان این اتفاق نمی افتد لذا تقاضا داریم این تزریق را به آرایشگرها و افراد غیر متخصص نسپارید.

مورد دیگر اینکه اگه فقط حتی یک دوره انجام شود و دیگر ادامه پیدا نکند هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت.

 برخی پزشکان از بوتاکس برای جراحی های زیبایی استفاده می کنند ، این به معنای تزریق مناطقی است که برای تزریق به طور رسمی تایید نشده است. به عنوان مثال، آنها ممکن است از بوتاکس برای بالا بردن نوک بینی در جراحی زیبایی بینی استفاده کنند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۴۳ توسط:لنا موضوع: نظرات (0)