جوانسازی صورت جوانسازی صورت .

جوانسازی صورت

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه لیزر سایناشور

موی زائد:
به موهایی گفته میشود که بعد از سنین بلوغ در اثر هورمون های جنسی در مواضعی از بدن ایجاد می شود که غیر معمول بوده رنگ تیره آنها نیز این رویش را بیشتر نمایان می سازند . رویش این موها عمدتاَ در نواحی صورت ، ناحیه تناسلی، زیر بغل ، سینه،... به رنگ تیره و سیاه می توان مشاهده نمود. رویش موی زائد در منطقه غیر معمول میتواند علامتی از مشکل هورمونی باشد بطور مثال رویش موی صورت و سینه در خانم ها می تواند علامت اختلال هورمونی بوده و تا رفع کامل مشکل هورمونی درمانها موثر واقع نمی گردد . بنابراین توصیه میشود قبل از شروع به جلسات درمان لیزر موهای زائد بدن حتماً بیمار توسط پزشک حاذق معاینه و بررسی گردد. به ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریشه ی مو در کل سطح بدن در پوست افراد موجود می باشد که بسته به ژنتیک و سطح هورمون های جنسی می توانند رویش یابند برای مثال در افرادی که ژنتیکی پر مو هستند و جنسیت مرد دارند ممکن است صد ها هزار مو در روی بدن رویش یابد ولی در خانم هایی که به طور ژنتیکی کم مو هستند به غیر از موی سر تعداد بسیار کمی مو رویش پیدا میکند.
لیزر موی زائد :
در این روش ؛ استفاده از لیزر ، فولیکول موهای زائد کاملاً تخریب میشود و امکان رشد مو های زائد در آن ناحیه خاص از بین میرود . این درمان در چند مرحله و طی چند هفته انجام می شود نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع ، موفقیت آمیز و دایمی است . لیزر آخرین و جدید ترین راه برای درمان موهای زائد است ولی در هر حال باید انتظار شما از این روش درمانی هم معقول و واقع گرایانه باشد .پزشکان معتقد اند اثر بخشی لیزر به اثبات رسیده است . پس از لیزر ، برخی موها فوراً می افتد ولی اغلب موها در عرض دو هفته از بین می رود.
در حال حاضر هیچ روش قاطعی برای درمان کامل و دائمی موهای زائد وجود ندارد ولی در بین روش های موجود لیزر از همه موثر تر و دائمی تر است، البته این حرف ها به آن مفهوم نیست که همه ی موهای زائد در اثر لیزر به صورت دائمی از بدن میروند. به هر حال حتی اگر پس از لیزر هم موها مجددآ رشد کنند اولاً به تعداد کم رشد می کنند و بیرون می آیند ، ثانیاَ این مو ها کرکی و نرم هستند سال ها است متخصصان پوست می گویند هرچقدر پوست بیمار روشن تر و موهای زائدش بیشتر باشد احتمال اثربخشی لیزر بیشتر میشود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۰۱ توسط:لنا موضوع: نظرات (0)